سفارش تبلیغ
صبا ویژن






پانی بلاگ

http://up.ax2ax.ir/images2/70fup91d89fs9i27e9fu.jpgبازی مارک هنری با رندی ارتون

g04cz8bbo82t1xeeb9ez.jpg

ulokdsa1dabd0lucko7k.jpg

7zx15o3wv8ghopiqyinb.jpg

باز ی جانسینا با آلبرتو دلریو

hdxuyw1zn8nwg89s0mf5.jpg

5xftfpsqc6dj3hhk1k5c.jpg

تریپل اچ با سی ام پانک


hz2lkokyg0xae5foifb.jpg


8jx1yk8rf44h2wwsqoh.jpg

5mg36lryrhunj2wf8jr.jpg


vy5x8qezsght6cgh9g1k.jpg





نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 11:58 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 11:55 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |

، روزنامه گل در گزارشی از افتتاح رسمی رشته "کشتی کج" در ایران خبر داد.

در این گزارش آمده است: بیش از سه دهه وقت لازم بود تا قفل ممنوعیت از روی بسیاری از ورزش‌های غیرقانونی که با پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل شده بود، برداشته شود و تابوی رواج خشونت توسط این رشته‌ها جای خود را به جذابیت آنها برای جوانان بدهد.

 شاید بحران اوقات فراغت برای نسل عظیم جوانان 15 تا 30 سال در دهه چهارم انقلاب باعث شده ورزشی چون «کشتی کچ» که زمانی حتی تماشای فیلم‌های ویدیویی‌اش با ترس و لرز همراه بود و یک جرم محسوب می‌شد، اکنون علنی شود و مجوز فعالیت دریافت کند. البته پیش از این «کشتی کچ» با نام «رزمیران» نزدیک به دو دهه در همین آب و خاک فعالیت کرده، اما اینکه با نام کشتی کچ مجوز دریافت کند، خبر عجیبی است.

اولین همایش رسمی «کشتی کچ» ایران چهارشنبه هفته قبل با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان این رشته و هنرمندان، مقامات کشوری و لشکری در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد. مراسم با تلاوت قرآن توسط سرلشکر رضا بنده‌لو، همرزم شهید چمران آغاز شد و پس از سرود ملی ایران، سردار سیدمحمود امامیان عضو هیات رییسه «کشتی کچ» طی سخنانی از لزوم توجه هرچه بیشتر مسوولان وزارت ورزش به ترویج و حمایت ورزش‌های رزمی به‌خصوص کشتی کچ پرداخت و گفت: «با توجه به جذابیت این رشته ورزشی در بین جوانان، خوشبختانه استاد حسین خان‌هنرمند این ورزش را بار دیگر با مرام پهلوانی و آیین جوانمردی راه‌اندازی کرد که قابل تقدیر است.»

در ادامه این مراسم، هنرجویان کشتی کچ به اجرای حرکات این رشته پرداختند که با تشویق حاضران در سالن مواجه شد. سپس استاد هنرمند توضیحات مختصری پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته برای قانونی کردن این رشته داد تا مرتضی غرقی، خبرنگار صداوسیما در سازمان ملل متحد واقع در نیویورک طی سخنانی کوتاه در مورد ورزش و اخلاق و اعتماد به دو قشر روحانیون و ورزشکاران پرداخت و از زحمات استاد هنرمند برای رسمی کردن این رشته تشکر کرد.

 دیگر سخنران همایش، استاد پیشکسوت کشتی کچ و کاراته احسانی بود که در مورد تاریخچه کشتی کچ صحبت کرد و آخرین سخنران و مهمان ویژه همایش، آیت‌ا… سیدمحمود علوی نماینده سابق ولی‌فقیه در ارتش و نماینده کنونی مردم در مجلس خبرگان و عضو هیات‌رییسه کشتی کچ ایران بود که در مورد اهمیت اخلاق در ورزش و لزوم حمایت مسوولان ورزش از اساتید رزمی که مظلوم‌ترین قشر جامعه ورزش را تشکیل می‌دهند، سخنرانی کرد.

 وی با اشاره به فرمایش امام راحل در مورد اقتدای ورزشکاران به مولای متقیان علی(ع)، آرزوی موفقیت برای پرورش جوانان و ورزشکاران این رشته جذاب کرد! نگاهی به فهرست مهمانان حاضر در مراسم افتتاحیه نشان می‌دهد که این‌بار «کشتی کچ» با توپ پر و اخذ همه مجوزهای لازم از مقامات عالی‌رتبه کشوری پا به عرصه فعالیت گذاشته است. نام حجت‌الاسلام میرسالاری، سردار حاج‌مهدی صباغ، سردار بیت‌ا… جعفری، سردار افشین سلیمانی، سردار حاج‌ناصر رستگار، سردار فودازی، سرهنگ معزی (دبیر فراکسیون ورزش مجلس)، حاج عباس قلی‌زاده، حاج یوسف عشقی (عضو هیات‌رییسه کشتی کچ)، حاج محمد عشقی و دکتر رحیمی در این لیست بلندبالا به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد بازگشایی رشته پرسروصدایی چون «کشتی کچ» در ایران با همین نام موجب حرکت دیگر رشته‌های رزمی ممنوع همچون بوکس حرفه‌ای شود که مدت‌هاست جایی در میان رشته‌های فعال در داخل مرزها ندارد. رشته‌هایی که ورزشکاران و قهرمانانش مدت‌هاست برای حضور در مسابقات آن، به کشورهای حوزه خلیج‌فارس یا اروپا و آمریکا سفر می‌کنند و با نام دیگر کشورها در رقابت‌ها حضور می‌یابند.

درانتظارواکنش رسمی فدراسیون فدراسیون ورزش‌های رزمی در ایران،از آن دست فدراسیون‌های پردردسر در کشور است، چرا که بیش از 70 سبک، انجمن و کمیته زیر نظر این فدراسیون در حال فعالیت هستند و جمع کردن امور و ساماندهی آنها کار بسیار دشواری است.

حالا فدراسیون ورزش‌های رزمی با یک موج تازه روبه‌رو خواهد بود و به طور قطع واکنش این فدراسیون و تشکل رسمی و ثبت شده «کشتی کچ» می‌تواند راه را برای سایر رشته‌ها هموار یا مسدود سازد.


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 11:48 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |

بیوگرافی کریس بنوا

 

 

بیوگرافی کریس بنوا

متولد:21 می 1967 محل تولد: مونترال

او ازسن 12سالگی مربیگری میکرد وتمرینات خودرا در باشگاه کشتی کج زیر نظرشخصی به نام استامپد}آغاز کرد . همسر او نانسی داوس نام دارد واز او دارای یک فرزند میباشد.اودر سال1985به دنیای کشتی کج وارد شد وفعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. بنوا در کانادا  مکزیک وژاپن به موفقیت هایی رسید  اودر ژاپن ومکزیک مسابقه داد وبا مغلوب کردن حریفش  توانست کمربند سنگین وزن را از آن خود کند.

در 4جولای در حال رانندگی دچار سانحه شد واین امر باعث شد تا مدتی از کشتی کج دور باشدآسیب دیدگی او نیاز به صد بخیه داشت ولی خیلی جدی نبود.

کریس بنوادر سال 1990 به دنیای کشتی برگشت ودر اولین اقدام باشکست حریفش توانست کمر بند سنگین وزن راا ز آن خود کند.بنوادرآغاز کارخوددرژوئن1992 دریک مسابقه که به صورت تاگ تیم برگزار میشد به اتفاق همراهش در این مسابقه شکست خورد. اوبار دیگربه ژاپن برگشت وبه همراه دوست صمیمی اش{ادی گررو} بار دیگر مورد توجه قرار گرفت واین دو قرارداد طولانی را با هم امضا کردند.مدتی بعد  درسال 1996کریس بنوادر مقابل کریس جریکوقرار گرفت  که نتیجه کارپیروزی بنوا بود. در سال 1998 بنوا تمامی تلاش خود را به کار گرفت تادر دو مسابقه کمربند رااز آن خود کند ولی او در هر دو مسابقه مغلوب شد.

 

 

 بنوا بالاخره موفق شد در سال1999 کمربند قهرمانی رااز دیویدفیلر پس بگیرد وآن رابه نام خود ثبت کند.

کریس بنوا باشکست دادن سید در سال 2000 قهرمانی جهان رااز آن خود کرد که یکی از بزرگترین افتخارات او به حساب می آید.او باردیگر در مقابل جریکو قرار گرفت  وباشکست او قهرمانی  بین قاره ای راازآن خود کرد.متی بعد با دو سوپر استار دیگر مانند تریپل اچ واندر تیکر مسابقه داد واز آنها شکست خورد.

بنوا پس از کسب چند مقام قهرمانی  در سال 2002 در مقابل سامر سلم  بازی را واگذار کردو کمر بند خود راازدست داد.

او تصمیم گرفت به سراغ قهرمانان سنگین وزن مانند تریپل اچ وشاون مایکل برود وبالاخره در یک مسابقه هر دو راشکست دادو کمربند فهرمانی را به دست آورد.  

 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 11:45 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |

صحبتهای جدید رندی ارتـن در مورد موارد مختلف

فوق ستاره و قهرمان حال حاضر کمپانی WWE در مصاحبه ی جدیدی با مجله ی WWE اعلام کرده است که دوست ندارد هیچ موقع WWE را ترک کند ، علاقه دارد در رسلمانیای امسال با جان سینا روبرو شود و . . .

در تازه ترین شماره ی مجله ی WWE در بخشی با رندی ارتـن قهرمان و کسی که در حال حاضر حکمران WWE است مصاحبه ای شده است و او در مورد موارد مختلف اظهاراتی را کرده است.برجسته ترین صحبتهای ارتـن چنین است:


تفاوت یک بازی خوب و یک بازی عالی که همیشه در ذهن ها می ماند . . .
این بستگی به آن دارد که چطور من با هواداران زندگی میکنم و هواداران چگونه پاسخ و واکنش نشان می دهند دارد.در سامراسلم گذشته من و شیمس یک بازی خوب برای هوادارن کردیم.اما خب فقط نوع پایان بازی جای بحث دارد و عجیب و غریب بود.اگر ما همان بازی را یک ماه قبل یا یک هفته بعد در همان آرنا انجام می دادیم شاید میزان رضایت هوادران 10 برابر بیشتر میشد.خب این بستگی به زمان هم دارد.یک شوی 3 ساعته برگزار میشود و شاید عده ای تا آخر وقت کم رمق شوند.ولی بهرحال بازی خوبی انجام دادیم و بسته به شرایط هواداران درجه بندی می شود.


بزرگترین پیشرفتی که من از ابتدای حضورم در این عرصه داشتم . . .

بزرگترین پیشرفت من میزان اعتماد به نفس من است که بالا رفته است.این یکی از مهمترین ویژگی هایی است که من در این عرصه کسب کردم.اگر شما به خود و توانایی هایتان اعتماد کامل نداشته باشید ، خیلی زود با حضور در این عرصه، هواداران متوجه این نقص خواهند شد.


بهترین ویژگی حضور روی تویـ ـ ـیتر . . .

این است که هواداران متوجه رندی ارتـن واقعی شوند.بسیاری از هوادارن فکر میکنند که رندی ارتـن یک آدم تند و خشن ، مغرور یا کسی هستم که خیلی سخت صحبت میکنم.تویـ ـ ـتر تا حدودی باعث شد که این فکر غلط از بین برود.این یک چیز خوب است.


در رسلمانیا 27 می خواهم . . .

پیروز شوم.امیدوارم که همچنان قهرمان بمانم.من دوست دارم با جان سینا در رسلمانیا روبرو شوم.ما کارمان را 10 سال پیش در OVW با هم آغاز کردیم و به مرور پیشرفت کردیم.ما دارای تاریخچه هستیم و البته فکر کنم که حضور دو نفر ما در رسلمانیا تا حدودی رویایی باشد.ما چیزهای مشترک بسیاری با هم داریم و به همان اندازه ، تضاد زیادی هم بین ما هست که این خوب است.


اگر من فردا WWE را ترک کنم، آن روز آخرین روز زندگی من است . . .

جواب این سوال غیر ممکن است.بر همین اساس من تحت هیچ شرایط و موقعیتی WWE را ترک نخواهم کرد.

 

دیو گفت: در آخرین ماندی نایت راء قبل از رسلمانیا 26 ، من از شرایط بوجود آمده و پرومویی که در مقابل سینا اجرا کردم ناراحت شدم. ( توضیح : منظور باتیستا پرومویی است که در آن شروع به مسخره کردن سینا کرد و گفت شما طرفداران هیچ معنایی برای من ندارید و من فقط برای پول کار میکنم ! ) دیو ادامه داد: اما پس از این اتفاق بعضی از همکارانم من را ستایش کردند ولی وینس مکمن گفت که من از این متنفر بودم !

دیو همچنین ادامه داد در یکی از پروموهای اوایل سال جاری در ماندی نایت راء هم جان سینا پرومویی را اجرا کرد که من بیشتر ناراحت و دلخور شدم !

نکته ی جالب اینجاست که دقیقا اوایل سال جاری و قبل از رسلمانیا بود که اعلام شد دیو باتیستا در پی پر ویوی اُور دِ لیمیت به کارش در WWE پایان خواهد داد.چیزی که مشخص است این است که یکی از دلایل اصلی ترک کمپانی WWE از سوی باتیستا راضی نبودن او از وضع قانون پی جی و کمپانی WWE است و از سوی دیگر او از استوری لاین در نظر گرفته شده بین خودش و سینا ناراضی بوده است


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 11:37 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت


کد تقویم

FreeCod Fall Hafez

بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 436988

آمار سایت

فال امروز

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

تعبیر خواب آنلاین