سفارش تبلیغ
صبا ویژن






پانی بلاگ

http://www.todaysfast.com/wp-content/uploads/2010/08/Kane-And-Undertaker-Most-Oldest-Rivals-Back-To-WWE-AGain.jpg


Undertaker دارای یک سابقه ی افسانه ای و فوق العاده می باشد , وی جزو برترین سوپراستارهای تمامی عصر ProWrestling می باشد , او مسابقات تاریخی و به یاد ماندنی فراوانی را انجام داده , و همچنین رقابت های زیادی با بسیاری از سوپراستارهای مختلف داشته اما شاید برترین , کلاسیک ترین و به یاد ماندنی ترین رقابت او , درگیری هایش با برادر کوچکش Kane باشد .

http://images.persianblog.ir/366325_uuBTWEUp.gif


تاریخچه ی روابط دو برادر

Undertaker و Kane با هم رقابت های فراوانی داشته اند و انواع مسابقات را در زمان های مختلف تجربه کرده اند , در کل شاید متفاوت ترین روابط را در تاریخ ProWrestling داشته باشند , بهترین و نزدیک ترین دوستان و همچنین بدترین و بی رحم ترین دشمنان , گاهی عشق برادرانه و گاهی نفرت , با توجه به این مسائل , برای آخرین مسابقه ی Undertaker هیچ کس شایسته تر از Kane نیست , یک پایان بزرگ برای طولانی ترین و کلاسیک ترین استوری لاین تاریخ WWE بسیار هوشمندانه می باشد .


آخرین حریف , سخت ترین انتخاب

شاید از هر نظر که حساب کنیم , Kane بهترین حریف برای آخرین مسابقه ی Undertaker می باشد , هیچکس به اندازه ی Kane تجربه ی مسابقه دادن با Taker را ندارد , او می تواند به بهترین شکل مسابقه را پیش ببرد , هردو نفر دارای استایل یکسانی می باشند و به نوعی مانند همزاد می مانند , تقریبا هم وزن , شباهت های فراوان در چهره , فنون و حتی اخلاق , چنین مسابقه ای می تواند عالی باشد .


برادر برتر کیست ؟ مردی از تبار جهنم یا مردی از جنس تاریکی ؟

رویارویی آخر همه چیز را مشخص می کند , که واقعا" کدام برادر برتر می باشد ؟ , Kane و Undertaker بارها در مقابل هم مبارزه کرده اند و نتایج مختلف زیادی به وجود آمده است , پیروزی های Taker در Wrestlemania و همچنین پیروزی های پی در پی Kane در سال 2010 , گویای این می باشد که هیچوقت هیچکدم دارای برتری فراوانی نسبت به دیگری نبوده است , این که اینبار Kane با یکی از بهترین فرم هایش و برای سومین بار به مصاف Streak می رود , بسیار جذاب خواهد بود .


پایان بزرگ

Undertaker در دوره های مختلف و حتی شخصیت های مختلف با Kane سروکار داشته , چه به عنوان حریف و چه به عنوان یار و Tag Team , و همچنین او کسی بود که به Kane کمک کرد تا دورانش را به عنوان یک استار Top و مطرح در WWE آغاز کند , و حالا نوبت Kane می باشد تا به برادر بزرگش کمک کند تا با یکی از بهترین و رویایی ترین مسابقات تاریخ , عصر خودش را تمام کند .


Undertaker و Kane , انواع رقابت ها و مسابقات

این دو برادر , دارای نکات خاص دیگری هم می باشند , آنها در عنوان مسابقات و قوانین مختلف با هم مسابقه داده اند , برای نمونه , Hell In A Cell , Casket Match و همچنین Inferno Match که حتی بنیانگذارش بودند , اگر رویارویی نهایی یکی از این مسابقات باشد می تواند یک حس نوستالژیک بسیار لذت بخش را برای هواداران کلاسیک WWE و دو برادر ایجاد کند .


Streak افسانه ای Undertaker دوباره مورد هدف قرار می گیرد

Undertaker صاحب برترین و افسانه ای ترین رکورد تاریخ ProWrestling می باشد , او در مهمترین PPV سال در تمامی جهان ProWrestling , یعنی Wrestlemania شکست ناپذیر می باشد , و حالا اگر قرار باشد Streak هه او برای آخرین بار مقابل برادرش باشد , این بسیار درام و معنی دار خواهد شد , شاید شاهد یکی از غیرقابل پیش بینی ترین و پربیننده ترین مسابقات تاریخ باشیم .


و Wrestlemania

رویارویی Kane و Undertaker , دو تن از خاص ترین سوپراستار ها و همچنین به نوعی برترین سنگین وزن های تاریخ ProWrestling آن هم در مهمترین رینگ جهان , دو افسانه ی جاودان برای آخرین بار به مبارزه خواهند پرداخت .



نظر شما چیست؟

 

نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 91/2/2ساعت 11:39 صبح توسط علیرضا پانی نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت


کد تقویم

FreeCod Fall Hafez

بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 437788

آمار سایت

فال امروز

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

تعبیر خواب آنلاین